ada yang mungkin faham dan mungkin tidak..

whatever pun..la tahzan..

Friday, June 25, 2010

merealisasikan impian sahabatku,baiti..

assalamualaikum...finally,aku mempunyai blog sendiri..tahniah buat diriku.dh lame sgt aku menyimpan hasrat utk mempunyai blog sendiri.cume word MALAS tu sentiasa menghantui diri..
masih ku ingt,sahabat lama time kt upm dulu,ukti baiti,sebuk suro aku wat blog..mase tu aku baru masuk maktab..die risau aku bosan dok maktab,die suro aku tulis blog..tulis je ape2 idea,luahan,pendapat.mase tu aku malas sgt..baiti risau aku wat keje yg x berfaedah..sbb dkt u dulu,masa aku sgt2 dipenuhi dgn aktvt berfaedah..join usrah,join ceramah,join karate dan mcm2 lg..tp bile masuk mktb,sumenye 'ilek'(betul ke bhs ni..haha)..
dan kini,setelah 4 tahun lebih,barula aku terbukak ati nk merealisaiskan impian sahabatku,baiti..xpelah,better late than never kan?hmmm...apelah khabar baiti skrg?dh bertahun x berhubungan.dah kawen agaknye..maafkanku wahai cik/puan baiti,sy segan nk contact baiti,sbb dh bnyk yg berubah..=(

No comments:

Post a Comment